Директору ТзОВ «ПП»
82100, м. Дрогобич, вул. Шевченка, 101,
номери контактних телефонів невідомі
Гр. Н.,
що мешкає за адресою:
82100, м. Дрогобич, вул. Зелена, 8, кв. 2
тел.: 75 43 21
ЗАЯВА-ПРЕТЕНЗІЯ
10 грудня 2008 року я придбав у магазині «ПП», що знаходиться на вул. Грінченка, 5, відеокамеру SONY PX-41MFR, номер виробника (serial number) № 9876543, ціна 3199 гривень, що підтверджується чеком, інструкцією з експлуатації та гарантійним талоном.
Згідно гарантійного талону, гарантійний строк на відеокамеру SONY PX-41MFR встановлено 2 роки з дати придбання товару.
4 лютого 2009 року відеокамера вийшла з ладу, у зв’язку з чим я звернувся наступного дня до магазину-продавця стосовно здачі відеокамери на гарантійне обслуговування.
На підставі ст.ст. 708, 709 Цивільного кодексу України, ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» та п.32 Правил побутового обслуговування населення,
ПРОШУ:
1. Здійснити безоплатне усунення недоліків, виявлених у відеокамері SONY PX-41MFR, протягом 14 днів з доставкою до сервісного центру.
2. Здійснити обчислювання гарантійного строку на нові комплектуючі вироби і складові частини від дня видачі відеокамери після ремонту.
3. Надати мені у користування на час перебування відеокамери SONY PX-41MFR у ремонті аналогічну відеокамеру, незалежно від моделі.
4. Відшкодувати мені завдану матеріальну шкоду (консультація адвоката) в сумі …. гривень, та моральну шкоду у сумі 100 гривень, за невчасну та недостовірну надану мені інформацію щодо гарантійного обслуговування продавцями ТзОВ «ПП».
Додатки:
- Копія касового чеку.
- Копія інструкції з експлуатації на відеокамеру SONY PX-41MFR, № 9876543.
- Копія гарантійного талону.
- Копія квитанції на оплату послуг адвоката.
Підпис заявника ______________(………….) 06 лютого 2009 року