До Дрогобицького міськрайонного суду
Позивач: Н.
Мешкає за адресою:
82100, м. дрогобич, вул. Зелена, 8, кв.2
Відповідач: ТзОВ «ПП»
82100, м. Дрогобич, вул. Шевченка, 101,
номери контактних телефонів невідомі
Ціна позову: …. грн.
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про усунення недоліків виробу та відшкодування збитків
10.12.208 р. я придбав у магазині «ПП», що знаходиться по вул. Шевченка 101, відеокамеру SONY PX-41MFR, номер виробника №9876543, ціна 3199 гривен, що підтверджується чеком, інструкцією з експлуатації та гарантійним талоном. Згідно гарантійного талону, гарантійний строк встановлено 2 роки з дати придбання телевізору.
30.01.2009 р. відеокамера вийшла з ладу, у зв’язку з чим я звернувся до ТзОВ «ПП» на рахунок гарантійного обслуговування, де продавці не надали мені жодної інформації, щодо безкоштовного ремонту, та направили мене у приватну майстерню.
Я звернувся за консультацією до адвоката, після чого подав 06.02.2009 р. заяву до ТзОВ «ПП» з відповідними вимогами на основі чинного законодавства України: здійснити гарантійний ремонт у встановлений законом термін з обчислюванням поновленого гарантійного строку на нові комплектуючі вироби і складові частини відеокамери, на час ремонту надати мені іншу аналогічну відеокамеру з обмінного фонду, відшкодувати мені витрати на послуги адвоката та моральну шкоду, заподіяну продавцем через надання мені недостовірної інформації стосовно моїх споживчих прав на отримання послуг щодо ремонту відеокамери та інших, з цим пов’язаних.
20.02.2009 р. я був змушений подати повторну заяву до відповідача, включивши вимоги скласти акт про технічний стан відеокамери та виплатити мені неустойку за кожний день затримки виконання робіт з усунення недоліків у відеокамері SONY PX-41MFR понад встановлений строк (14 днів) в розмірі 1% вартості товару.
На підставі зазначеного та керуючись ст.ст.23, 708 Цивільного кодексу України, ст.ст.8, 22 Закону України «Про захист прав споживачів»,
30.01.2009 р. відеокамера вийшла з ладу, у зв’язку з чим я звернувся до ТзОВ «ПП» на рахунок гарантійного обслуговування, де продавці не надали мені жодної інформації, щодо безкоштовного ремонту, та направили мене у приватну майстерню.
Я звернувся за консультацією до адвоката, після чого подав 06.02.2009 р. заяву до ТзОВ «ПП» з відповідними вимогами на основі чинного законодавства України: здійснити гарантійний ремонт у встановлений законом термін з обчислюванням поновленого гарантійного строку на нові комплектуючі вироби і складові частини відеокамери, на час ремонту надати мені іншу аналогічну відеокамеру з обмінного фонду, відшкодувати мені витрати на послуги адвоката та моральну шкоду, заподіяну продавцем через надання мені недостовірної інформації стосовно моїх споживчих прав на отримання послуг щодо ремонту відеокамери та інших, з цим пов’язаних.
20.02.2009 р. я був змушений подати повторну заяву до відповідача, включивши вимоги скласти акт про технічний стан відеокамери та виплатити мені неустойку за кожний день затримки виконання робіт з усунення недоліків у відеокамері SONY PX-41MFR понад встановлений строк (14 днів) в розмірі 1% вартості товару.
На підставі зазначеного та керуючись ст.ст.23, 708 Цивільного кодексу України, ст.ст.8, 22 Закону України «Про захист прав споживачів»,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати відповідача здійснити у двотижневий термін гарантійний ремонт відеокамери SONY PX-41MFR, №9876543 (в якій досі не усунуті недоліки через відсутність комплектуючих, хворобу майстра тощо).
2. Стягнути з відповідача на мою користь:
• Завданої мені матеріальної шкоди (консультація адвоката) в сумі ….. гривень, а також моральну шкоду в сумі 200 гривень (100 гривень - через порушення продавцем мого права на повну, достовірну та своєчасну інформацію про послуги центру, що встановлені чинним законодавством, 100 гривень – за недотримання умов та термінів виконання робіт, нечесне та неповажне ставлення до моїх вимог зі сторони працівників центру), - всього на суму 200 гривень. Прошу врахувати завдані мені та членам моєї родини душевних страждань у зв’язку з протиправною поведінкою відповідача, демонстрацією неповаги до наших громадянських та споживчих прав, а також до вимог чинного законодавства, що викликає недовіру до сили закону, особливо в молодих членів родини, у приниження честі та гідності нас як фізичних осіб, що не можуть скористатися своїм законними правами.
• Неустойку за кожний день затримки виконання робіт з усунення недоліків в відеокамері SONY PX-41MFR понад встановлений строк (14 днів) в розмірі 1% вартості товару, враховуючи, що вперше я звернувся до сервісного центру 6 лютого подав заяву щодо здійснення гарантійного ремонту, необхідність якого засвідчив спеціаліст центру (приблизна сума, залежно від кількості днів до виконання робіт: 32 грн. х 17 днів = 544 грн.).
3. Звільнити мене від сплати державного мита.
Додатки:
1. Копія касового чеку.
2. Копія інструкції з експлуатації на відеокамеру SONY PX-41MFR, № 9876543.
3. Копія гарантійного талону.
4. Копія акту про прийняття товару на гарантійне обслуговування від 6 лютого 2009 р.
5. Копія квитанції на оплату послуг адвоката.
6. Копії заяв до продавця від 06.02.2009 та 20.02.2009.
7. Копія квитанції про сплату інформаційно-технічних послуг суду.
Підпис заявника ____________(…….) 07 березня 2009 року